Plan with me: week 1 2016

utorok, januára 05, 2016

Moje úplne prvé video :) Dúfam, že sa vám bude páčiť. Inak toto je môj posledný týždeň, ktorý mám vložený vo Filofaxi A5 Metropol, nakoľko sa mi v ňom pokazilo zapínanie, čo je veľká škoda, pretože som mala tento diár veľmi rada a bol mojím veľkým pomocníkom :) 

Najbližšie dva týždne sa u mňa nesú v zamení skúšok, jedna ma čaká tento štvrtok a ďalšia potom budúci štvrtok. Potom by som mala mať mesiac od školy relatívny pokoj (relatívny preto, lebo sa pustím do dokončenia diplomovej práce), predtým než sa začne môj posledný semester. Z ktorého mám zmiešané pocity. Je pravda, že sa veľmi teším, kedy budem mať školu už konečne hotovú, ale na druhú stranu viem, že mi bude veľmi chýbať :) 

 

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Facebook

Flickr Images