365/30 10. január 2016

nedeľa, januára 10, 2016

5 obľúbených knižných postáv

Hermiona Grangerová

Postava Hermiony je veľmi silná, je to pravá detská hrdinka, ktorú má za vzor nejedno mladé dievča. Keď som chodila na základnú školu, tiež mi bola vzorom. Vždy som sa chcela v škole tak veľmi a usilovne učiť, ako ona.   

Arya Stark

Arya je ďalšou veľmi slinou a odvážnou knižnou hrdinkou. Len máloktoré dievča by dokázalo prežiť, také dobrodružstvá ako ona. 

Alice Cullen 

Alice je super, je bláznivá a šialená. Mám ju rada, pre jej povahu a charakter.  

Temperance Brennanová

Keď sa tak teraz pozerám na tento zoznam, mám pocit, že v ňom prevládajú silné ženské postavy, ale veď nakoniec, ktorá žena by nechcela byť, taká ako sú tieto knižné hrdinky? 

Frodo Bublík

Jediná mužská postava v mojom zozname. Len dúfam, že  mu tu bude v spoločenstve toľkých žien príjemne. 

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Facebook

Flickr Images