365/30 január 2016

piatok, januára 01, 2016

Na zahraničných blogoch si veľmi rada  čítam takzvané zoznamy 365/30. Táto séria článkov je veľmi osobná a dá sa podľa nich skvelo poznať charakter blogera. Preto som sa rozhodla danú obdobu zverejniť aj na mojom blogu. Nižšie prikladám zoznam otázok/bodov/tém, pričom každá je priradená k jednému dňu. Potom sa každý deň budete môcť tešiť na nový článok, ktorý sa na blogu objaví a bude venovaný danej téme. Ak máte chuť, môžete sa k tomuto môjmu zoznamu pripojiť. Buď prostredníctvom svojho blogu, alebo svoje odpovede môžete písať ako komentáre pod moje články. Na všetky príspevky sa už netrpezlivo teším. 

Januárový zoznam

  1. Ciele na mesiac Január
  2. Ciele pre rok 2016
  3. 5 kníh, ktoré sa chystám prečítať v roku 2016
  4. 5 filmov, ktoré si chcem pozrieť v roku 2016
  5. 5 obľúbených slovenských/českých blogov
  6. 5 obľúbených zahraničných blogov
  7. Moja zbierka diárov
  8. 5 obľúbených filmov
  9. 5 obľúbených rozprávok
  10. 5 obľúbených knižných postáv
  11. 5 obľúbených filmových postáv
  12. Najobľúbenejšie zvieratko
  13. Môj ideálny deň...
  14. 5 obľúbených piesní
  15. 5 motivačných citátov
  16. 5 obľúbených stolových hier
  17. Najobľúbenejšie ročné obdobie
  18. 5 vecí ktoré si chcem kúpiť
  19. 5 obľúbených aplikácií pre smartfón
  20. 5 obľúbených PC aplikácií
  21. Najobľúbenejšia farba
  22. Najobľúbenejšie jedlo
  23. Najobľúbenejšia zelenina
  24. Najobľúbenejšie ovocie
  25. Obľúbené raňajky
  26. Najobľúbenejšie cvičenie
  27. Keď som bola malá, chcela som byť...
  28. Keď som mala 18, chcela som byť...
  29. Čím chcem byť teraz...
  30. Môj playlist mesiaca Január
  31. Zhodnotenie mesiaca Január

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Facebook

Flickr Images