365/30 1. január 2016

piatok, januára 01, 2016

Ciele na mesiac Január

Aby sa mi ľahšie určovali ciele na daný mesiac a samozrejme, aby som na niečo nezabudla, tak mám zostavené kategórie. Kategórie, pomocou ktorých si viem v živote spraviť lepší poriadok. Takže moje ciele pre nasledujúci mesiac sú nasledujúce: 

Rodina

  • v Januári by som sa chcela viacej venovať dcérke a hlavne jej zdravým návykom, teraz cez prázdniny a potom počas víkendov, by som s ňou veľmi rada chodila aspoň na hodinové prechádzky, ktoré prospejú nielen jej, ale aj mne :) 
  • tiež by som chcela vyskúšať upiecť jeden zdravý koláč 

Škola

  • momentálne na škole frčí skúškové obdobie v zimnom semestri, skúšky mám len dve plus jednu "skúškovú" obhajobu diplomovej práce a preto by som chcela mať všetko hotové do 14.1. 
  • mojím ďalším cieľom je práca na diplomovej práci, tento mesiac by som chcela dokončiť druhú a tretiu kapitolu a rozpísať tretiu 

Blog

  • v Januári sa chcem hlavne zamerať na vyladenie drobných chybičiek na tomto blogu 
  • plus by som veľmi rada dokončila grafiku pre sociálne siete
  • tiež by som rada prečítala dve knihy (Tiene drakov, Meč osudu) a dokončila počúvanie audio-knihy Ostré predmety, k daným knihám chcem samozrejme napísať aj recenzie 

Fitness

  • momentálne sa po internete obzerám po nejakých bežeckých pásoch (viem, že behať sa dá aj vonku, ale v zime som veľmi náchylná na dýchacie cesty a priedušky, preto si behanie v zime vonku nechcem ani predstavovať), doteraz som používala doma eliptický trenažér, ale ten sa mi žiaľ pokazil a teraz by som rada skúsila zase niečo iné. Takže mojím cieľom je vybrať si a kúpiť bežecký pás.
  • tréningy chcem mať zostavené takto: pondelok, streda, piatok - kardio a utorok a štvrtok - posilňovanie s vlastnou váhou tela 
  • stravovať sa chcem podľa IIFYM pričom hodnoty mám nastavené nasledovne: 1 809kcal, 100g bielkovín, 240g sacharidov a 50g tukov + aspoň 500g ovocia a zeleniny
  • na váhe by som veľmi rada išla dole aspoň o 3,3kg :)
Takže toto sú moje januárové ciele, budem sa ich snažiť všetky dodržať do bodky presne :)

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Facebook

Flickr Images