365/30 8. január 2016

piatok, januára 08, 2016

Okrem kníh a diárov mám tiež veľmi rada filmy, ktoré pozerám najmä vtedy, keď som príliš unavená na to, aby som čítala knihy. Plus počas skúškového obdobie (čo je teraz :D ), kedy by som sa mala učiť, ale veeeeeeeeeeeeeeeľmi sa mi nechce :) Zo zoznamu nižšie sú niektoré filmy skorej rozprávky, ale keďže sú to hrané rozprávky, tak som ich zaradila medzi filmy. Ono vlastne, ja celkovo veľmi rada pozerám rozprávky v akejkoľvek podobe :D

Mojich 5 obľúbených filmov

Tri oriešky pre popolušku 

Vianočná klasika. Čo iné k nej dodať, asi len to, že ju rozhodne nepozerám len počas Vianoc :) 

Harry Potter 

Všetky časti, niekedy si dokonca dávam denné maratóny, kedy celý deň nerobím nič iné, len čučím na Harryho Pottera. 

Hobit

Opäť všetky časti. Na týchto filmoch sa mi veľmi páčia vizuálne efekty. Niekedy až žasnem nad tým, čo všetko počítačová grafika dokáže.  

Pán prsteňov 

K týmto filmom platí rovnaký komentár ako vyššie.  

Pravá blondínka  

Milujem Reese Witherspoon a všetky jej filmy, i keď Pravá blondínka je proste top :)

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Facebook

Flickr Images