365/30 4. január 2016

pondelok, januára 04, 2016

Moja filmová predpoveď pre rok 2016 je: jeden seriál, 2 filmy a 2 rozprávky (veľmi milujem animované rozprávky a Mimoni a Hotel Transylvánia sú mojimi favoritmi :D)

5 filmov, ktoré si chcem pozrieť v roku 2016

Hra o tróny - 5. séria

Túto sériu mám veľmi rada, preto si ju aj postupne kupujem na DVD, aby som si ju mohla pozrieť kedykoľvek mám chuť. 

Star Wars VII - Sila sa prebúdza

Áno aj ja už nejakú dobu frčím na Star Wars. Už sa veľmi teším ako si pozriem najnovší film.   

Hunger Games: Síla vzdoru 2. část 

Posledná filmová časť jednej úžasnej série. Som veľmi zvedavá na filmové ukončenie série, dúfam, že sa mi bude páčiť rovnako veľmi, ako jej knižná predloha 

Hotel Transylvánia 2

Čo dodať aj takmer v tridsiatke proste frčím na rozprávkach. Podľa manžela som šialená, ale koho to zaujíma :D

Mimoni

Ďalšia moja úchylka, čo už :D

Čo vy, aké sú vaše vytipované filmy pre tento rok?

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Facebook

Flickr Images