365/30 20. január 2016

streda, januára 20, 2016

5 obľúbených PC aplikácií 

Veľmi užitočný program, ktorý je skvelou náhradou za Microsoft office. Nájdete v ňom všetko, čo bežný užívateľ potrebuje. Je zdarma. Veľmi ľahko sa ovláda.
Táto aplikácia umožňuje počúvanie hudby zdarma. Milujem ju a keď som na PC, tak ju mám stále zapnutú. Áno, aj pri písaní tohto článku :)
Môj obľúbený internetový prehliadač. Je pekný, rýchly a má veľmi jednoduché ovládanie.
Môj poštový klient. Ďalšia aplikácia, ktorú mám zapnutú neustále.  
Free program v ktorom upravujem obrázky.

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Just love your article.I do invariably look over your web site for brand new articles.I am recently performing on associate app spotify and hulu
    thats going awing and special because of you

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Facebook

Flickr Images