365/30 31. január 2016

nedeľa, januára 31, 2016

Zhodnotenie mesiaca Január

Mesiac ubehol ako voda. Tento mesiac sa toho stalo veľmi veľa. Hlavne v osobnom živote, kedy mi konečne spadli z očí tie ružové okuliare, ktoré som takú dlhú dobu nosila. Viacej o tom píšem v osobitnom článku.  Každopádne už som si konečne v hlave utriedila, čo chcem dosiahnuť, ako to chcem dosiahnuť a vytýčila som si malé postupné kroky. O svojich februárových cieľoch budem písať zajtra, v osobitnom článku a pevne verím, že ciele na budúci mesiac sa mi podaria splniť všetky do bodky :)

K januárovým cieľom napíšem len jedno, niektoré sa mi podarili splniť, ale väčšina zostala pase. No nevadí, nebudem kvôli tomu vyvádzať, veď aj to sa stáva :) Práve naopak s chuťou sa pustím do nového mesiaca, ktorý zo sebou prinesie nové výzvy a nové očakávania :) 

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Facebook

Flickr Images