365/30 3. január 2016

nedeľa, januára 03, 2016

O tom, že mám veľmi rada knihy viete všetci, v tomto roku si ich chcem prečítať ďaleko viacej, ako len týchto päť, ale tieto knihy, ktoré uvádzam nižšie sú z mojej top päťky, ktoré si musím prečítať, aj keby som žiadne iné nestihla :) 

5 kníh, ktoré sa chystám prečítať v roku 2016

Búrka mečov 1+2 (George R.R. Martin)

Pieseň ľadu a ohňa je jedna z mojich top sérií, ako seriál ju milujem a teraz ju mám rozčítanú v slovenskom preklade. V podstate v roku 2016 by som chcela prečítať všetky knihy z tejto série vydané v slovenskom jazyku. 

Grey (E L James)

Päťdesiat odtieňov sivej je tiež moja obľúbené séria. I keď veľmi neobľubujem knihy ktoré sú napísané znovu, len z iného uhľa pohľadu, ale na túto konkrétnu som veľmi zvedavá a dúfam, že ma nesklame. Mimochodom, kniha vychádza v slovenskom jazyku 10. februára, no v predpredaji si ju môžete kúpiť, za výhodnú cenu, už dnes. 

Jednou nohou v hrobě (Jeaniene Frost)

Zo série Noční lovci som zatiaľ čítala len prvý diel, ten sa mi veľmi páčil, tak som si pokračovanie kúpila ihneď po dočítaní knihy, avšak odvtedy mi smutne leží v knižnici, pretože som na ňu žiaľ nemala ešte čas. Čoskoro svoju chybu však napravím. :)

Koruna z temnoty (Sarah J. Maas)

Prvý diel z tejto série som mala doma v anglickom jazyku cca 2/3 roky, avšak ku knihe som sa dostala až pred niekoľkými mesiacmi. Veľmi sa mi páčila a preto sa chystám prečítať si jej pokračovanie v čo najkratšom čase. 

Smrtiace rozhodnutie (Kathy Reichs)

Už niekoľko rokov frčím na seriály Kosti, jeho knižná predloha je síce trošku iná, však tiež výborná.

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Facebook

Flickr Images