365/30 7. január 2016

štvrtok, januára 07, 2016

Tak toto bude skorej foto príspevok v ktorom vám ukážem všetky moje diáre, plus uvidíte v ňom aj môj najnovší dnešný prírastok, ktorý som si priviezla z Bratislavy. Na začiatok len poviem, že som veľkým fanúšikom diárov, pretože ich rada používam a tiež sa na ne rada pozerám. Momentálne mám doma 7 diárov rôznych značiek a veľkostí. Niekedy v blízkej budúcnosti chystám článok o tom, na čo všetko ich používam :) 

Takže moja zbierka diárov obsahuje: 

A4 Filofax Finsbury - malinový
A5 Filofax Metropol - čierny
A5 Filofax Domino - fialový s bodkami
Personal Filofax Domino - ružový
Učiteľský diár od Erin Condren
Zápisník od Erin Condren
Fitness Diár 2016

A teraz už len foto :D






You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Facebook

Flickr Images