Posledný semester na výške !!!

nedeľa, februára 14, 2016

Všetkým prajem prekrásnu nedeľu.
 
Čas uteká ako voda, presne zajtra sa začína môj posledný semester na vysokej škole. Pre tých čo nevedia, mám za sebou bakalára z aplikovanej informatiky, ale keďže ma práca programátora vnútorne nenapĺňala, tak som sa po troch rokoch rozhodla nastúpiť na magisterské štúdium v odbore učiteľstvo akademických predmetov matematiky a informatiky - konverzný. Pozdravujem všetkých spolužiakov, ste super!!! Samozrejme študujem na fakulte matematiky, fyziky a informatiky v Bratislave - denné štúdium :) 

A keďže ma čaká ten posledný semester na škole, rozhodla som sa vám ukázať veci, bez ktorých sa v škole nezaobídem: zošit, diár, peračník s perami a telefón.


Mobil mám nový, prišiel mi pred pár dňami, je to Acer Liquid Z530. Značku Acer, mám veľmi rada, doma mám od nich notebook, s ktorým som nadovšetko spokojná. Preto som si teraz objednala aj mobil, a zatiaľ som s ním úplne spokojná. Je pekný biely, dostatočne veľký, ale pritom nie príliš. Má rýchle reakcie a robí pekné fotky (ale tie uvidíte až v ďalšom článku :D ). 

Na obrázku ešte vidíte môj terajší diár, je to Filofax Domino A5, ale tento týždeň som sa rozhodla  vymeniť ho za nový diár - Erin Condren LifePlanner, ktorý už je objednaný. Dôvod prečo mením diár v polovici februára je trošku obšírnejší a preto z neho spravím samostatný článok. 
 

Ďalšia vec bez ktorej sa nezaobídem je zošit. Toto už bude druhý semester, čo používam "notebook" od Erin Condren. Páčia sa mi jej dizajny aj celkové spracovanie jej vecí. V tomto "zošite" mám vložené tri oddeľovače, pre moje hlavné tri predmety. Tento semester mi zostali už len tri, i keď pre jeden predmet - Programátorské etudy oddeľovač nemám, ale zato mám oddeľovač pre Diplomovú prácu. Ďalšie dva predmety, ktoré mi v škole zostávajú sú Školský manažment a Vybrané partie z geometrie. 

 

Oddeľovače sa dajú zo zošitka pekne vytiahnuť a zasa vložiť na iné miesto. Čo je vlastne hlavný dôvod, prečo v škole používam tento typ zošita. Sama si môžem určiť koľko strán budem na daný predmet potrebovať :) Plus všetky školské veci mám pekne na jednom mieste. 
 
Ak použijete nasledujúci odkaz: tak získate zľavu 10 dolárov z vašej prvej objednávky, na všetok sortiment od Erin Condren. 
 
 

Poslednou vecou ktorú mám pred zajtrajším vyučovaním nachystanú je peračník s perami. Tento semester budem používať pekný plyšový peračník, ktorý som dostala dnes, od svojej osem ročnej dcérky na Valentína. Samozrejme hneď mi presypala všetky veci zo starého peračníka do nového :).
Perá mám v podstate tie isté ako minulý semester: farebné perá Maped GraphPens, ktoré som kúpila v kníhkupectve Panta Rhei, viacfarebná ceruzka - netuším akej značky, ružové pero s pentelkou z obchodu Ševt a gumu s korektorom, ktoré som kúpila v drogérii v našej dedine. 
 
A to je asi tak všetko. Tiež si chystáte svoje veci do školy pred začiatkom nového semestra, alebo nechávate všetko na náhodu? Aké sú vaše obľúbené kúsky do školy? 

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Facebook

Flickr Images