Erin Condren 2016 LifePlanner unboxing

pondelok, februára 29, 2016

Minulý týždeň v utorok mi prišiel očakávaný balík od ErinCondren.com, kde som si nakoniec predsa len objednala ich LifePlanner pre rok 2016 vo vertikálnom prevedení. I keď som sa veľmi obávala, či budem mať v diári dostatok miesta na písanie, tak musím uznať, že ho tam je ozaj veľa.  

Výrobky od Erin Condren sú skvelo spracované, čo sa týka kvality, ale aj dizajnu. K diáru som si objednala aj sadu samolepiek a niekoľko náhradných  obalov (dosiek? neviem ako by som to pomenovala :D ).

Ak si tiež chcete objednať tento skvelý diár, a bude to vaša prvá objednávka z internetovej stránky erincondren.com, tak použite nasledujúci odkaz a získate zľavu 10$: http://erincondren.com/referral/invite/luciaculenova0424

Ale dosť bolo slov, poďme na obrázky. Na konci článku nájdete aj video :) 

Najskorej nádherná krabička. Všetky výrobky od Erin Condren chodia v takýchto prekrásnych krabiciach. Mne sa ušla v červenom prevedení. 
 Keď som krabicu otvorila, tak na mňa čakala jedna motivačná samolepka a jedna pohľadnica. Samozrejme všetky výrobky boli v krabici zabalené v modrom papieri, pod ktorým bola bublinková fólia, aby sa nič nepoškodilo.

 A tu vidíte spomínanú sadu samolepiek.

 A niekoľko náhradných prebalov.




 A konečne samotný diár. Ku ktorému je priehľadná záložka/pravítko.

Kalendár od júla 2015 do decembra 2016.
  Každý mesiac začína s listom linajkového papiera a motivačným citátom.
 Potom nesleduje mesiac na dvoch stranách. Voči tomuto mám menšiu výhradu, keďže týždeň začína už nedeľou čo je na naše pomery neobyčajné, ale dá sa na to zvyknúť. :)
 A konečne samotné srdce diáru: Týždeň na dvoch stranách (tento raz týždeň začína už od pondelka :D). Ako som už písala hore, ja som si objednala vertikálne prevedenie. Ktoré je rozdelené na tri časti. Plus na ľavej strane je jeden stĺpec s linajkami pre písanie rôznych poznámok.
 Na konci diáre je niekoľko strán s linajkovým papierom,
 niekoľko so štvorčekovým
 a niekoľko čistých strán.
 Potom ešte nasleduje motivačný citát a štyri strany samolepiek.



 A úplne na konci je "kapsička" pre rôzne dokumenty, v ktorej bol umiestnený prehľadový-vnímateľný kalendár.
 A jedna plastová, uzatvárateľná kapsička.
Na záver ešte sľubované video:

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Facebook

Flickr Images