Cocoa daisy January and February 2016 A5 Day Planner Pages unboxing

sobota, februára 06, 2016

Tento týždeň som natočila svoje prvé ozajstné video pre blog :D Hurá!!!

Už dlhší čas som pokukovala po nejakom mesačnom kite. Na nete ich nájdete húfy, no nevedela som sa rozhodnúť ktorý si mám objednať. Nakoniec som rozhodla pre mesačný kit od Cocoa Daisy, ktorý je síce trošku drahší (aj s poštovným na slovensko vyjde mesačne na necelých 39 eur), ale zato obsahuje mesačné formuláre pre diáre, ktoré sa mi veľmi páčia, pretože v nich nájdete nasledujúce formuláre: 
  • týždeň na jednu stranu
  • týždeň na dve strany
  • mesiac na dve strany
  • deň na dve strany
Výhodou je, že majú originálny dizajn a sú veľmi pekné. Plný kit som si objednala vo  februáry, takže mi príde s marcovými formulármi a keďže som blázon a chcela som mať formuláre už od začiatku roku, tak som si doobjednala aj formuláre pre január a február, ktoré mi prišli tento týždeň...

PS: Tú hromadu kníh si nevšímajte, to je môj provizórny "stojan", do doby než mi príde objednaný statív :D

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Facebook

Flickr Images