Februárová súťaž (2016)

sobota, februára 06, 2016

Celý predchádzajúci mesiac som uvažovala, o akú cenu by ste mohli súťažiť tento mesiac. Nakoniec som som sa rozhodla, že budete súťažiť o knihu podľa vlastného výbehu v hodnote max. 15 euro. Pekná cena nie? Kniha sa bude potom objednávať z internetového kníhkupectva martinus.sk, tak si rovno môžete pozrieť ich ponuku a vybrať si knihu, ktorá sa vám páči :)

Pravidlá súťaže:

  • súťaž prebieha od 6.2.2016 do 29.2.2016
  • meno výhercu sa dozvieš 1.3.2016 v tomto článku
  • súťaž je otvorená pre Slovákov aj Čechov
  • pre vstup do súťaže musíš vyplniť rafflecopter (nájdeš ho pod pravidlami súťaže)
  • musíš mať viacej ako 15 rokov, ak si mladší popros rodičov o povolenie

A súťažíme:

a Rafflecopter giveaway

You Might Also Like

13 komentárov

  1. Ak by som vyhrala, chcela by som knihu Věk X: Šachovnice bohů. Prečo? Jednoduché! Od Richelle Mead mám prečítanú celú sériu VA aj Pokrevní pouta. Tiež som čítala Sukubu. Všetky jej knihy sú skvelé, takže by som si rada prečítala aj túto. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V prípade, že ma postretne šťastie, rada by som si prečítala knihu Jackaby. :) Vraví sa, že to je niečo v štýle Sherlocka. A ja Sherlocka milujem. ♥ Ďakujem za súťaž. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Keby som vyhrala, vybrala by som si knihu Brooklyn. Videla som film a do toho filmu som sa proste zamilovala ♥. Hlavná herečka predviedla skvelý výkon, za ktorý je nominovaná na Oscara, čo sa ani nečudujem. Knihu by som si chcela veľmi prečítať.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ak by sa mi podarilo vyhrať, tak by som sa rozhodovala medzi knihami Upírska akadémia 4, Štyri (Zbierka poviedok k sérii Divergencia), Invázia do Tearlingu a Nekonečné more. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Určite by som si vybrala knihu od bratov Kendrickovcov :) Dar lásky ;) už dlho dlho po nej túžim a viem, že lásky nie je nikdy dosť! :* vďaka za súťaž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Chcela by som si prečítať knihu Dar lásky 😍 A potom ju určite i niekomu
    ďalšiemu posunúť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Chcela by som si prečítať knihu Dar lásky 😍 A potom ju určite i niekomu
    ďalšiemu posunúť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Asi knihu Jackaby, pretože som ohľadom nej čítala skvelé a hlavne kladné recenzie, takže niet pochýb o tom, že by ma mohla zaujať...a tá obálka, no krásna :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Premýšľam nad knihou Juvenílie od Jane Austenovej (vydanie od Slovartu) alebo Druhá šanca od Michala Škombára. Obidve ma veľmi zaujali a v prípade Jane si kompletizujem zbierku jej kníh (chýbajú mi už len tri :).

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Chcela by som vyhrať túto knihu: Aristoteles a Dante odhalují záhady vesmíru :D a prečo? Videla som na ňu recenziu a páčila sa mi :P

    OdpovedaťOdstrániť
  12. už áno :) síce trošku neskorej, ale predsa.

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Facebook

Flickr Images